Find the best bonuses for online poker on 888poker

04.10.2018r. Wycieczka autokarowa

Październik w tym roku był piękny, obfitował w piękną pogodę. Skorzystaliśmy z tego i postanowiliśmy pojechać na wycieczkę autokarowa do Kołacinka, Maurzyc i Łowicza. W Kołacinku odwiedziliśmy "Dino Park", tam oprowadzała nas bardzo miła pani przewodnik. Mogliśmy przejść ścieżkę ekologiczną, poznaliśmy ciekawostki na temat dinozaurów. W Kołacinku zjedliśmy pyszny obiad. Natomiast w Maurzycach oglądaliśmy Skansen Wsi Łowickiej. Podziwialiśmy bardzo urokliwe domki, stodoły, wiejską szkołę, drewniany kościół. Po skansenie oprowadzał nas profesjonalnie przygotowany pan przewodnik. Ostatnią atrakcją naszej wycieczki była wizyta w Łowiczu. Spacerowaliśmy po wyjątkowym trójkątnym rynku, podziwialiśmy zabytkowe budowle, piękne kościoły. Wycieczka była dla nas bardzo dużym przeżyciem, było mnóstwo atrakcji i niecodziennych wydarzeń. Wróciliśmy bardzo zmęczeni, jednocześnie szczęśliwi

2011 04.10.2018r. Wycieczka autokarowa.